Jeansen är tillbaka!

Jag kan ha mina jeans igen! Jag har visserligen bara provat ett par, men dem är ganska små så jag borde kunna ha fler. Eller.. Jag vet inte äns vad jag har för jeans längre. Den 20 juni lade jag ner alla mina jeans i en låda och nu har jag alltså tagit upp ett par, provat dem och konstaterat att jag kan ha dem. Det tog alltså nästan precis 2 månader för mig att komma i mina jeans igen. Jag har ju i och för sig inte jobbat för det.. Det "enda" som behövdes var att inte vara i närheten av matfyllda skåp, kylar och frysar i en månad. Oj nu låter det som jag gått ner massor för er som inte känner mig men det handlar bara om tre kilo. Uppenbarligen tre viktiga kilon. Nu ska jag i alla fall försöka hålla den här vikten så att jag kan ha mina gamla kläder. Vi får väl se hur det går nu när jag är hemma igen och börjar äta och träna normalt..    

Och nu till kvällen. Jag, Disa och Fani gick till Världens bar efter att ha hämtat lite pengar på Athena. Vi satt och snackade ett tag om allt som hänt (tro mig, ganska mycket även fast vi sågs för inte så länge sen) och efter ett tag kom Julia med. Vi fortsatte snacka, och hela tiden gick det förbi skumma typer. Först flera med konstiga kläder, sen flera "bröderna fluff" på rad och sen även läskiga "munkar" på rad. Antar att det var någon slags nollningsgrej på gång. Roligt var det att kolla på i alla fall. Man fick ju verkligen en anledning till att stirra på alla människor som gick förbi, och sånt är alltid kul.


Disa och Fani


Jag och Julia


Jag och Fani 

Alla bilderna kommer från Fani. =) Thanx!

 
And now it´s time to sleep.. Or something like that..  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0