Bakistrött

Igår var det fest, vilket märks rejält på mig idag. Vi var vakna till sex ungefär och sen sov jag kanske sammanlagt tre timmar. Det var hemmafest hos Timmys vän Carro. Det var faktiskt riktigt roligt. I början av kvällen satt jag och Emma L och sjöng med till gamla låtar. Senare satt vi under ett bord och snackade. En gammal killkompis jag hade när jag gick i 7:an var  också där så vi snackade minnen och så träffade jag en annan kille som jag var med. Tiden gick jävligt fort och jag orkade inte gå hem hela vägen så jag sov över där tillsamans med massa andra. Första gången på jävligt länge som jag sovit över på en fest.

Vid 11 idag gick jag och Vicke hela vägen hem till mig och så gjorde jag frukost. Efter det segade vi mest, Vicke sov en stund i min säng och Timmy kom hit och höll oss sällskap. Jag spelade lite gitarr med. Vid 4 drog grabbarna så då var det färdigslappat för mig. Jag gav mig ut och sprang för första gången på jävligt länge. Konditionen kändes faktiskt nästan lika bra och jag sprang tre kilometer vilket jag tycker är jävligt bra med tanke på hur lite jag sov inatt och hur länge sen det var jag sprang.

Nu ikväll träffade jag Emmis en stund. Vi snackade om allt som vanligt och hon fick mig som alltid att må bra. Jag blir alltid glad av dig sweetie. Dessutom vet jag att du säger som det är och jag litar extremt mycket på dig. Dina åsikter betyder massor. <3



Kommentarer
Emma

Naaaaaw cutiepie <3 DETSAMMA OM DIG HÖRRU! ;)

2008-08-16 @ 18:37:24
URL: http://emni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0