Sömnlös

Jag kan absolut inte sova. Jag ligger bara och vrider mig mellan lakanen. Jag hatar att inte kunna sova, som tur är händer det inte mig så ofta. Men det som stör mig är att jag inte äns tänker på något vettigt, viktigt eller speciellt. Jag har nog gått igenom det mesta som rör sig i mitt huvud nu lixom. Fast jag tänker aldrig klart något. Oh, uppenbarelse! Innan tågluffen brukade jag heller aldrig tänka klart något. När jag skriver tänka klart menar jag komma fram till något. Jag bara tänker och sen när jag tröttnar tänker jag på något annat. Jag avslutar lixom aldrig mina tankar. Någon som känner igen sig?

Jag har i alla fall tänkt färdigt en grej. Hur jag ska vända tillbaks dygnet. Tidigare ikväll tänkte jag att jag skulle lägga mig tidigt och därför vakna tidigt. Nu vet jag ju att jag inte lyckades med det så nu har jag istället satt min väckarklocka på 11. Jag kör alltså med den vanliga metoden, jag sover lite och går upp tidigt. På det sättet måste jag ju somna tidigt imorgon natt och vips så har jag vänt tillbaks dygnet. Hoppas bara jag lyckas med den planen nu då..


Nu sitter jag i alla fall inte vid bordet och skriver. Nu har jag tagit datan till sängen istället. Mycket skönare!


Kommentarer
liene

sv: Kul du tycker det:)

Ja har ed svårt med att vända på dygnet så jag vaknar tidigare, lika osm du och sover lite. Bra sätt som funkar om inget annat gör.

2008-08-16 @ 12:28:03
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0