Resan ner till Paris

Jahop, nu tänkte jag börja sammanfatta luffen lite och visa några av våra otroligt fina bilder vi har tagit. Med tanke på att vi var borta en månad måste jag dela upp det i massa inlägg men här kommer i alla fall det första: Resan ner till Paris.


Jag och Emelie väntar på resans första tåg på perrongen i Norrköping.
Åh va det känns länge sen vi var där nu.


Vår första obligatoriska "sitta på tåg bild"


Emelies första, men verkligen inte enda Becks...


..På färjan mellan Danmark och Tyskland.


Emelies första Becks Gold. Hon älskade den ölen, men i slutet funderade hon på om hon inte druckit för många.


Vi kom till Hamburg..


..Där vi såg massa jävligt stora spindlar. Så vi tog nattåg och hamnade i Paris.

Jävlar va fort den sammanfattningen gick.

Nu ska jag dra till stan och förhoppningsvis klippa håret. Ha det bra idag!


Kommentarer
Maria Arnehed

Bra skrivet tycker jag faktiskt

2010-12-03 @ 15:57:00
URL: http://jade.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0