Melody 18

Idag fyller Mello 18 år. Jag är bjuden på middag hemma hos hennes syster ikväll. Tyvärr kommer jag nog inte kunna äta något mer än ris, men det ska bli roligt i alla fall. Det är smällar man får ta som (nästan) vegetarian.



Typ fyra år gammal bild på Melody och mig. Nu är jag rökfri :D


Igår hände en ganska komisk sak. Jag träffade en kille för tredje gången någonsin i cirka en halvtimme. På den korta tiden hann han fråga om jag ville bli ihop med han, fråga om jag älskar han och säga att han älskar mig. Som svar på båda frågorna bara skrattade jag och sa nej. Jag förstår verkligen inte varför folk säger sånna saker. Alltså problemet är inte vad han sa, utan varför? Han måste ju ha trott att jag skulle bli jättesmickrad och hoppa in i hans famn. Men nej, alltså finns det verkligen kvar tjejer som blir så smickrade och gör det? Jag är ingen person som tar så hårt på frasen "jag älskar dig" men det känns verkligen allt för komiskt när en kille säger det första gången man ses ensamma och tredje gången man ses. Det är verkligen ett stort tecken på att killen inte känner mig överhuvudtaget. 

Haha, tänka sig Emma, vi är likare än vad vi tror.   

Igårkväll gårdsstädade jag. Jag lärde mig en hel del nytt. Bland annat hur man öppnar stuprör, hur man klipper gräs och hur man startar en gräsklippare. Jag blev faktiskt riktigt duktig på allt måste jag erkänna. Det var den roligaste gårdsstädningen hittils. Det var så kul när jag gick där med gräsklipparen, kände gräsdoften och såg hur allt jag drog den över klipptes sönder. Jag fick lite dåligt samvete när jag tänkte på hur många sniglar och andra smådjur som måste ligga under, men det tryckte jag bort ganska lätt. 



Kommentarer
Emma

HAHA! Det är inte konstigt att du reagerar som du gör, han var ju jävligt skum alltså, herregud, vad är det med killar egentligen? Antingen har de telefon och binda-sig fobi eller så ringer de och smsar 10 gånger om dagen, säger "Jag älskar dig" fast man känt varandra i mindre en vecka, blääää. Fan vad anti jag är. Men man kan ju undra ;P

2008-08-30 @ 02:11:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0