Hemma igen

Ja, nu är resan slut och det känns jävligt konstigt och tråkigt. Vädret här i Sverige är förjävligt och hela tiden kommer tecken som tyder på att skolan börjar snart igen. Tågluffen var verkligen underbar och jag kommer sakna den enormt. Det är lite som när man har gjort slut med en person som man tillbringat mycket tid med. Överallt finns det grejer som påminner om personen, eller i det här fallet luffen. Det kan vara olika samtalsämnen, grejer eller bara känslor. Uhhh, JAG SAKNAR DET!

Jag kom till Sverige i onsdags morse men jag stannade i malmö till på torsdagen för att fira min mors födelsedag i efterskott. Hela familjen cyklade på ön Ven i kylan. Jag kom hem hit till Norrköping ganska tidigt igår. Jag hade ändå aldrig någon tid att skriva för jag packade upp, firade Timmys 18-årsdag och träffade Emma. Idag fyller Emma år och igår alltså Timmy. Grattis älsklingar! You know, you´re my world. Och bara av den meningen kom jag på att jag saknar att snacka engelska hela tiden och att jag inte kommer få göra det igen på jävligt länge. USCH!


Som lyckligast



Nu ska jag ta tag i allt jag måste göra här hemma..

  • Tvätta
  • Städa
  • Klippa håret
  • Byta en adapter
  • Rensa datorn
  • Rensa garderoben
  • Träna
  • Söka jobb (?)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0