Godisstring

Idag har jag äntligen städat mitt rum. Det känns lite fräschare att vara här nu. Haha, inte lika dammigt.

Jag tränade förut idag med. Innan kände jag mig lite deppig på grund av tristessen jag känner, men jag blev gladare när jag tränade. Jag älskar verkligen att träna, det hjälper nästan hela tiden, mot allt. Jag märkte däremot idag att jag har blivit lite svagare. Jag blev tvungen att ställa in maskinerna på mindre vikter och blev tröttare. Men det gör inte så mycket, jag vet ju att det går ganska fort att träna upp musklerna igen. Dessutom var det inte så stor skillnad, bara ett snäpp lättare.  

Men nu till varför jag började skriva överhuvudtaget. Wille fyllde 18 år igår så vi var och besökte han idag. Timmy och Emma hade köpt roliga presenter som Wille blev tvingad till att testa. Tyvärr ville han inte visa hela paketet så han har kallingar under..


Sexigt värre


..Och med dem bilderna säger jag god natt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0