Gårdagen..

..Blev rolig. Trots att den spenderades i kalla, trista, gråa Sverige.

Jag träffade äntligen min halvryska lilla kusin igår. Hon är snart ett år men det här är första gången hon är i Sverige. Hon är lite blyg men jag tycker ändå jag fick lite kontakt med henne. Det var kul att se henne i alla fall eftersom jag älskar småbarn. 

På kvällen kan man väl säga att jag gick tillbaks till mitt gamla liv igen. Jag var med Fille och Timmy hos Timmy. Vi såg på tv kollade korta filmer på datan, snackade och så. Det var trevligt. Nu känns det ganska normalt att vara hemma igen. Tyvärr. Jag antog att det skulle gå ganska fort att vänja tillbaks sig till det här livet och jag antar att jag hade rätt. Visserligen kommer jag säkert att sakna luffandet hur länge som helst men jag kan ju försöka leva ett "normalt" liv sålänge.  

Nu ska jag, Timmy och Fille dra på stan. Jag kan ju verkligen inte shoppa något eftersom jag är luspank men det ska bli kul ändå.


På båten från Italien över till Grekland. Jag med min och Emelies "lånade", limegröna sovsäck. Som vi tyvärr blev tvungna att dumpa..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0