Bilder från Barcelona

Fan va tråkigt. Insåg precis att vi knappt har några bilder alls från Barcelona trots att det var ett av våra favoritställen. Men det är ju å andra sidan ett ställe som vi kommer återvända till, flera gånger. Dessutom minns jag ändå klart och tydligt hur det ser ut där, fast lite synd att man inte kan visa alla andra som inte varit där. Här kommer några få bilder i alla fall. Alla är tagna på/från vår balkong som hade utsikt över La rambla.


En kille som målade graffitibilder kom till samma ställe nedanför vår balkong och sprayade bilder varje natt.


La rambla, at night.

    
Jag & Emelie



Det var alla bilder som var lite fina. Nästa place kommer det komma mycket finare bilder ifrån, sommarbilder. Nu ska jag fixa iordning mig, ska träffa Isak vid halv tre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0