Spikat!

Ah! Nu är det bokat och klart! Den 24:e Juni ska jag åka till Marseille i Frankrike och komma hem den 3:e Juli! Jag ska åka med mamma och pappa. Vi ska bada, sola och cykla runt i Provence. Fan va skönt det ska bli! Nu har jag verkligen något att se fram emot, och det är inte så långt kvar. Första utlandsresan för den här sommaren. Direkt efter den resan blir det tågluff till fler länder i Europa. Den här sommaren kommer bli så jävla härlig!

Gårdagskvällen blev rolig trots allt. Jag och Timmy drog till Wille där det var ganska mycket folk, fast bara några roliga. Vi var knäppa as usual, spelade kort och så. 

Imorse sprang jag. Sammanlagt blev det cirka 5 kilometer fast efter tre fick jag håll så det blev lite gång blandat med jogging. Träffade Timmy en stund med, vi var bara i parken och tog det lugnt. Nu har jag och mina föräldrar ägnat de senaste timmarna till att boka resan. Det har varit ett helvete. Datan är seg och så fick vi bara fram bokningen på engelska med mer.. Nu är vi klara i alla fall, det är allt som räknas! 

Jag ska åka till Frankrike, jag ska åka till Frankrike! Tjalalalalala.. :D

 


Kommentarer
timmy

hoppas du fåre för jävla roligt i frankrike nu :)

2008-04-28 @ 07:53:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0