Ross and Rachel

Gokväll! Jag är skittrött men jag känner ändå att jag vill sitta här ett tag, lite update lixom.

Igår efter skolan som slutade vid halv sex (!) träffade jag Andres. Vi var här, åt mat och så.. Inget nytt där inte. Fast han åker ju om bara några dagar nu, på lördag. :/ 

Idag efter skolan träffade jag Timmy en timme. Haha, Timmy en timme, japp jag är trött som sagt. Vi skulle ut och gå men på vägen så lixom drogs jag mot stan så det blev en snabbis dit. Jag kollade strumpbyxor och leggins som vanligt nu för tiden. Hela vägen hem från stan så snackade vi, eller mest han om vårat liv som Ross och Rachel. Det var riktigt kul, han kan verkligen deras story bra. Vi var dom i historien och allt dom gick igenom gjorde vi med.

Ja det är ju lite långt från verkligheten, men kul i alla fall. I slutet sa jag, "Haha fan va komiskt om det skulle bli så nu" och han svarade lite hotfullt "Det ska bli så!" Sen skämtade vi vidare om att jag aldrig skulle våga träffa han igen. Det skulle jag troligtvis inte heller om jag inte redan kände han :P

Okej nu börjar jag skrika på pappa till och med, time to go to bed.


Kommentarer
Emma

HAHAHAHAHA..

2008-04-11 @ 11:35:22
URL: http://emni.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0