Mystik

Idag har det varit mystiskt väder. På lunchrasten när jag var på väg tillbaks till skolan öppnades himlen plötsligt efter en tryckt spänning i luften och det började regna/snöa/hagla. Jag blev dygnsur, men när jag en timme senare kom ut ur skolan igen så sken solen och värmde mig. Typiskt april väder enligt många.

Idag efter skolan var det LS-möte. Vi fick mackor nu för vår nya skolcafeteria öppnade idag. Den blev faktiskt väldigt fin och mackorna vi fick på mötet var smaskiga :P Mötet gick ovanligt fort idag, det känns som om vi hastade igenom det lite, men jag är ändå ganska trött (som vanligt på vardagarna) så det kändes helt okej för mig.

Jag ska iväg på yoga snart. Jag skulle ha gått med Emelie men hon är tydligen jävligt trött och misstänker att hon har järnbrist. Så det blir att cykla iväg själv. Jag kan inte undvika att känna mig jävligt duktig som gör det trots att jag inte har något sällskap. Ha det bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0