Lunchtime

Jag har slutat skolan för idag nu. Jag älskar verkligen torsdagar, fast idag slutade jag extra tidigt på grund av att det inte var någon historia B. Imorgon är det två inställda lektioner till så snart kommer det vara helg för mig igen. Den ena inställda lektionen är på morgonen med så jag får sovmorgon. Fan va skönt det är!

Jag sitter och väntar på att maten ska bli klar nu. Jag och mamma gör grönsaker och potatis i ugn. Dom ska äta kyckling till men jag tror jag fixar lax istället. Bli inte förvånade om jag förvandlas till en fisk snart så mycket lax som jag äter. Jag menar, man är väl vad man äter?

Förövrigt så måste jag plugga som en idiot idag. Jag har kommit på att jag måste skriva minst en dataskriven sida om dagen på samhällsarbetet om jag ska bli klar fram till på söndag. Men eftersom att jag troligtvis inte orkar plugga imorgon och på lördag så måste jag skriva nästan hela arbetet idag. Fan att jag skjuter upp saker så mycket! Jag har haft flera veckor på mig med det arbetet, men ändå måste jag göra allt dom sista dagarna.

Igår skulle jag ha pluggat med men sen blev det så att jag och mamma satt och rensade bilder som vi måste framkalla från datan och så kollade jag på tv:n. På kvällen träffade jag förresten Timmy med. Vi gick på promenad och snackade. Jag underhöll mig även med att gå balansgång på dom smala trottoarkanterna. Ibland är jag ganska lättroad. Nu ska jag fixa hem nästa Dexter avsnitt och göra några andra onödiga grejer så att jag slipper göra dom grejerna sen när jag ska plugga. Ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0