Grillning

Igår kväll följde jag först med Timmy och satt och kollade på när han käkade Pizza. Jag var redan proppmätt för att jag nyss käkat mat och cheesecake. Vid sex drog vi och mötte Emma. På grund av det fina vädret kände vi att vi ville vara ute så Emma (tror jag) kom med den geniala idén att vi skulle grilla. Eftersom att vi alla tre nyss ätit vanlig mat gick vi in på lidl och köpte bananer och choklad till grillningen.

Vid sju gick vi till skolan vi gick på från sexårsgrupp till sexan och satte oss vid bänkar där och startade vår lilla engångsgrill. Lite senare kom Cricke och Wille med så vi körde basket och mumsade på bananchokladen. Ännu senare kom även flera av Timmys vänner. Vi började köra nån form av Så ska det låta. Vi var uppdelade i två lag och när en dommare sa ett ord så skulle lagen börja sjunga en låt med det ordet i sig. Det var riktigt kul fast mitt lag förlorade väldigt stort efter att Emma hade dragit. Jag kom typ inte på en ända låt innan de andra.

Det slutade i alla fall med att vi spelade lite mer basket och sen drog hem vid ungefär halv tolv, så det blev en riktigt lång dag ute i kylan. Det var härligt med första grillningen och bananerna blev sjukt goda.

              
Grillen                       Bananchokladen         Cricke och Emma  
    
                 
Emma         Timmy och Emma              Jag                  Cricke   

         
Wille,Emma, Cricke       Timmys vänner           Cricke och Wille   
    
     
image143
Smaskens

Idag har jag gjort klart det stora Samhäll B arbetet. Jag blev ganska nöjd med det faktiskt. Jag sprang tre kilometer förut och tog tid nu igen. Det verkar inte som om tiden förbättrats så mycket fast att jag sprungit mycket. Jag har i alla fall kommit på nu att jag troligtvis bara är bra på att springa långa sträckor och dålig på att springa fort. Jag måste börja träna mer på det nu om jag ska klara målet. Sov gott!


Kommentarer
Emelie

men åå vad mysigt! och choklad i banan, så sjukt smart. :D det måste jag prova på någon gång.

2008-04-08 @ 02:23:31
URL: http://pancaakes.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0