Farväl :)

Nu har jag varit och lämnat A på tågstationen. Nu kommer vi troligtvis inte träffas på över sex månader.. Det känns så tråkigt, jag kommer sakna honom. Men jag är ganska omställbar så det kommer nog inte bli så svårt att vänja sig vid att vara "ensam" igen. Jag har ju trots allt varit det nu med på ett sätt så det kommer gå finfint.

På bussen påväg hem satt jag och lyssnade på radion och som alltid så spelade dem Apologize låten. Jag fattar inte vad det är med den, men på något sätt lyckas jag alltid höra den vid särskilda tillfällen. Tillexempel när jag hade varit i Chamonix och vi stannade vid ett matställe när vi precis kommit in i Sverige. Då hörde jag den också och det sätter lixom spår.. Jag lyssnar inte på radio så ofta men den kommer jämt när jag gör det vid speciella situationer. Fast det är kanske inte så konstigt, för jag gissar att den spelas flera gånger om dagen.

Jag kan inte koncentrera mig så mycket nu för mamma har spelat in Så ska det låta, så vi ser lite på det nu. Jag brukar aldrig se på det men det är kallt i mitt rum så jag sitter hellre här. Jag tror att jag bara ska ta det lugnt ikväll. Fast Timmy ville att jag skulle komma på hans lagfest, eller träffa han senare. Men här i Norrköping regnar det och är kallt så jag känner mig inte så lockad att ge mig ut. Jag var ute för cirka en timme sen och jag har lixom fortfarande inte tinat upp även fast att jag ätit varm mat och suttit under en filt. När jag fryser så blir jag lixom kall ända in på skelettet och det är det inte så lätt att ändra på. Nu ska jag se på tv, det blir nog filmen på trean. Sov Gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0