12:e

Hej. Det är den tolfte idag. Tolfte brukar alltid vara en speciell dag. Undrar om det betyder något.. Idag är det extra speciellt för Andres ska åka till Grekland vid 8. Det känns tråkigt.. Fast jag är ganska van vid att folk lämnar mig för andra länder. Mina syskon har gjort det så många gånger att jag tappat räkningen lixom.

Igår efter skolan var jag hos Andres. Vi åt, han packade lite och så. Vid niotiden skulle han till en kompis så jag drog hem till Wille, som bor på vägen hem. Wille och Timmy hade firat Emma (en annan Emma) så det fanns lite tårta, godis och chips där, som jag frossade i. Annars så gjorde vi en annan lite ovanlig fredagssysselsättning.. Vi spelade Monopol! Haha, jag vann, eller jag hade mest pengar när vi inte orkade fortsätta längre. Jag hade inte spelat Monopol på säkert 6 år eller nått. Senast tror jag var hos Sara och co i Nyköping, och det var jävligt längesen.

Imorse var jag ute och sprang i över en halvtimme, alltså över fem kilometer tror jag. Efter joggingen åt jag pastasallad, som jag lyckades fota innan den tog slut. 

image150
Yummie


Nu ska jag fixa mig lite för jag ska träffa Andres för sista gången sen och jag borde lixom vara klar när han ringer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0