Shopping!

Hejsan! Idag har det varit en riktigt händelsefull dag. Först var jag i skolan. Jag hade svenskaprov, tyvärr gick det inte särskilt bra. Men sånt löser sig. Jag ska ändå ha svenska till julen nästa år så jag kommer hinna visa vad jag går för. Min kompis, M berättade även att hon förlovat sig! Jag tycker sånt är skitkul, och blev jätteglad för hennes skull. Lycka till!

Efter skolan träffade jag Orlando. Han gav tre roser till mig, två röda och en orange. Den oranga gav han för att han kommit ihåg att jag sagt att jag gillade den färgen på löven den här årstiden. :D Vi gick på stan och jag köpte en svart klänning från H&M, vita strumpbyxor, ett jättegulligt halsband i silver, som stödjer
SOS-Barnbyar. För varje halsband man köper skänks 30 kronor till en barnby i Centralafrikanska republiken som byggs för att hedra Astrid Lindgrens minne. Och så köpte jag lite tråkigare grejer som silverringar till öronen. Japp jag är en sån tjej som har vanliga små, diskreta örhängen. Dels för att jag slipper byta varje dag och för att jag är lite nickelalergisk. Om jag skulle byta varje dag skulle jag bara glömma bort örhängen och då skulle jag aldrig ha det på mig. Och så köpte jag bodylotion och hårinpackning.

         
 Rosorna & Halsbandet

Efter shoppingen gick jag och Orlando och åt på en pizza/tacos/pasta buffé. Det var gott. Sen skulle han egentligen möta sin kusin vid sex för att de skulle dra och träna så jag satt och väntade med han. Efter 1 timme, 1 timme! Gav vi upp och jag åkte hem. Han träffade sin kusin på gymmet sen, han hade tydligen vart där och väntat i fem minuter, och sedan dragit. Jaja det är sånt som händer. 

När jag kom hem kom jag på att jag fått en avi från posten så jag tog en snabb joggingtur och hämtade mitt paket. Det minsta paketet jag sett typ. Det var parfymen CK IN2U från Calvin Klein. Den luktar inte som mina vanliga parfymer, den luktar typ mera "vuxet" och vanilj (jag har ingen aning om det äns är vanilj i) men jag tycker den luktar gott.

Nu ska jag plugga psykologi. God natt, sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0