Istället för klippning?

Jag har redan fått helg! Lyxigt va? Jag behöver inte gå till skolan imorgon för lärarna ska göra annat. Den här "långhelgen" känns verkligen behövd, jag sitter nästan och somnar här vid datorn. Imorse gick jag upp en kvart tidigare än vanligt, eller jag väcktes en kvart tidigare och gick upp fem minuter
tidigare. Anledningen att jag plågade mig var för att jag skulle testa min nya
hårinpackning, eller "återställande kur" från Herbal Essences. Håret blev
faktiskt lenare och ser glansigare ut, men det ser ändå fult ut just nu för jag 
hann aldrig fixa det på morgonen. Jag har det alltid stressigt på morgonarna,
men det är bara mitt eget fel. Nu har jag i alla fall flera dagar framför mig då
jag slipper att gå upp en viss tid, bara för att komma i tid.

Nej nu ska jag fixa mig lite, snart ska jag möta Emelie på stan och sen ska vi gå och yoga.     


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0