Ge mig!

Hej! Nu har jag vart på Yoga med Emelie. Det var lugnt och skönt som vanligt. Man gör vissa jobbiga grejer men det är inte så att jag blir svettig. Jag känner mig jämt så avslappnad efteråt. Innan gick vi på stan en liten, liten stund, för vi hade ganska bråttom.

I morgon har jag ju ledigt från skolan och då ska Sebbe min storebror komma hem! Han har vart borta på en sju veckor lång resa med sin flickvän, Agnes. De har vart i Malaysia och Thailand med dyk, bad och sol.

image13
Ge mig, nu!

Sen jag föddes har jag och Sebbe aldrig vart borta från varandra så här länge. Men han tog studenten i Juni så han kommer åka på fler och fler resor och till slut lämna mig ensam med mamma och pappa. Jag är väldigt ovan vid att vara ensambarn för jag har nämligen tre äldre syskon. Men under de här 7 veckorna har det i alla fall gått bra, även fast det vart ganska tråkigt och ensamt.   

Nu ska jag sova så att jag kan vakna ganska tidigt i morgon, för jag måste verkligen plugga, och helst innan Sebbe kommer hem. God Natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0