Fredagsgodis!

Hej! Nu har jag äntligen blivit klar med en jättejobbig historiauppgift. Det är så skönt när man känner att man har blivit klar med ett jobbigt arbete, men samtidigt vet jag ju att jag har många fler som ligger och väntar på att bli gjorda. Jag gick bara i skolan på förmiddagen idag för min psykologilärare är någonstans så jag måste jobba hemma med det med. Men det är i alla fall mycket skönare än att sluta vid fyra som jag egentligen skulle ha gjort. Jag vet på en fredag, det är tortyr. 

Jag har kännt mig frusen hela dagen med, mina händer är iskalla. Det är sånt jobbigt, grått, kallt väder ute som ger den känslan. Nej nu ska jag sluta klaga och gå och köpa fredagsgodis istället. Sen ska jag krypa ner i min säng och läsa i psykologiboken (som också är att plugga). Trevlig eftermiddag!    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0