Studieresa : )

Hej, nu är det redan torsdag igen, och snart är den här dagen med slut. Snacka om att tiden går fort. Jag pluggade faktiskt lite nyss. Skrev nästan en hel sida på historia arbetet. Förhoppningsvis hinner jag plugga lite mer, senare i kväll med. Just det igår fick vi tillbaks våra naturprov och jag blev jätteglad. Jag fick 42 ½ poäng av 43! Jag vet inte om jag någonsin har fått så bra resultat på ett prov förut. Jag har i alla fall aldrig fått det på något naturprov innan. 

Idag var vi i Linköping med skolan. Hm jag kommer inte ihåg vad stället heter men först var det en som experimenterade lite och pratade om människokroppen. Sen fick vi gå runt och kolla lite själva. På eftermiddagen var vi på Linköpings universitet och fick bland annat se små robbothundar, och så fick vi göra och höra några andra ointressanta grejer. Det handlade mycket om teknik och jag gillar inte det särskilt mycket så det var ganska tråkigt. 

Sebbe har förresten fixat vår dator så nu är den äntligen lite snabbare. Yes. Nu ska jag gå och laga linsröra med ris. Ha det bra!   


Kommentarer
Emma

You go girl! Grattis! :D

2007-11-30 @ 09:25:12
URL: http://emni.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0