Kläderna från Stockholm

Hej, jag tänkte visa lite av de kläderna och grejerna jag köpte i Stockholm. Så här kommer de.


                   

            
  • Den vita t-shirten kommer från Monki och kostade 100 kronor.
  • Den gråa t-shirten är från H&M och kostade bara 79,50 kronor. (jag älskar vanliga t-shirtar)
  • Jackan är från Bik Bok och var på rea så den kostade bara 149 kronor! Egentligen behöver jag verkligen inte fler vinterjackor men jag kunde inte låta bli när den var så billig. Från början kostade den mellan 500 och 600 kronor tror jag.
  • De två halsbanden på fjärde bilden är från en butik i gammlastan. De var också på rea så jag fick båda för cirka 70 spänn. Nagellacket kommer från Pashion Cosmetics och är från märket wet n wild. Men det kan jag inte rekomendera för det är inte så mörkt lila som det ser ut att vara på bilden och så försvinner det jättefort. Det kostade i alla fall 39 kronor, så det var inte så dyrt.
  • Koftan är från Monki och kostade 250 kronor.
  • Den sista, lite tråkiga tröjan är från H&M och kostade cirka 200 kronor.

Jag köpte fler grejer som byxor och trosor och sånt men jag orkade inte ta kort på det. Ha en trevlig kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0