Halloweenfest

Nu är lovet snart slut. Jag tycker det har gått skitfort, men det brukar ju alla lov göra. Igår var jag först på en halloweenfest. Det var en kompis till Orlandos kompis som hade den. Så vi var där, Os kompis Maikel och min gamla klasskompis Mello och gamla paralellklasskompis Helene. Sen var det ju flera andra där med men dom kände jag inte. Efter ett tag blev Mello och Helene utkastade på grund av en väldigt svartsjuk tjej, så vi alla drog därifrån. Vi gick till en annan fest som var för en tjej, A som fyllt år. Det var kul där, vi fick smörgåstårta :) Hehe. Det var roligt att träffa Mello och Helene med för det blir tyvärr inte så ofta nu för tiden.

Jag sov hos Orlando efter festen och idag har vi storstädat, men endå tagit det ganska lugnt. Det var i alla fall kul det med. Ah, det känns jobbigt att börja skolan imorgon igen, men som tur är har jag en ganska lång sovmorgon. Nu ska jag städa mitt rum. Det är så dammigt, och så måste jag hänga in mina nya kläder i garderoben och så.
Ha det bra! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0