En dag på stan

Idag var jag på stan med Emma, Sandra och Jenny. Det var kul, vi alla letade efter vinterskor. Jag köpte först ett par röda stövlar (som är kalla och läcker in). Jag har dem nämligen i svart med, men de var på rea så de kostade bara 150 spänn. Sen åt vi och efter det åkte vi till maxi för att kolla i fler skoaffärer där. Vi gick till skopunkten och där hittade faktiskt vi alla skor som vi gillade. Vi köpte ta tre betala för två + ett par till och tjänade sammanlagt 400 spänn :) Jag är inte säker på att jag gillar de jag köpte så mycket men de är varma (fodrade) och läcker förhoppningsvis inte in. Sen gick vi till H&M där jag och Emma hittade mösser på rea så vi köpte likadana fast olika färger. Efter stan åkte Snadra och Jenny hem till sig men jag och Emma gick hem till mig. Vi ringde Timmy med så vi träffades och snackade minnen.

Det var som vanligt kul att träffa dem igen. Jag älskar Sandras och Emmas humor. Men jag känner mig ändå lite deppig.. Nu tror jag att jag ska kolla på Sex and the city och äta popcorn, men jag är inte säker. Ha det så bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0