Äntligen torsdag!

Hej, Igår hade jag en sån där typiskt dålig dag. I alla fall hälften av den. Tillexempel blev jag dyngsur när jag cyklade fram och tillbaka i snö/regnet. Mina skor läckte in skitmycket, sådär så att man går och klaffsar i vatten, och mina fötter var blöta i över två timmar (tills jag kom hem). Annars var jag mest allmänt seg, trött, hade otur och så. Men sen efter skolan träffade jag Orlando och han värmde mig och gjorde mig glad igen. Vid fem drog vi till gymmet och jag körde stepp som även det gjorde mig på bättre humör.

Idag hade jag först psykologi. Det är jätteintressant nu för vi håller på att redovisa vad vi arbetat med och sen pratar vi i helklass om de olika grejerna. Efter psykologin skulle jag cykla till min skola, men så blev det inte. När jag skulle gå ner för en trappa med cykeln brevid började jag och cykeln glida iväg (på grund av isen) så cykeln råkade på nått sätt rispa upp ett stort hål i mina byxor! Otur, igen. Jag blev i alla fall tvungen att cykla hem och byta byxor. Nu har jag bestämt att jag måste köpa både nya svarta byxor och nya skor den här månaden.

Efter skolan idag träffade jag O, men inte så länge för vid fem gick vi för jag skulle träna yoga. Emelie följde med den här gången så jag slapp att vara där själv. Nu ska jag sova för imorgon är det fredag och då vill jag vara pigg på kvällen. Dessutom ska jag ha redovisning om mitt psykologiarbete som handlar om mytomaner. 

Ha en bra kväll och sov gott! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0