Tomtebarn

Hej! Hur har eran jul varit? Min var jättebra. Vi åt massa mat (för mycket) och sen kom tomten till oss och dela ut julklappar. Haha, (det är jag som är tomten). Men vi har inga småbarn hos oss på julafton. Jag tar bara på mig en tomteluva och en annan röst för att det är kul. Tomten gav mig i alla fall flera fina prestenter. Bara presenter som jag verkligen gillar faktiskt. Tillexempel yogamatta, pengar, förvaringsgrej, "träd" att hänga smycken på, med mer.

Idag har jag gått stavgång, sen var Emma förbi här ett tag och vi rensade ut min garderob. Det är ganska tomt där nu, hittade massa grejer som skulle slängas och endel som jag och Emma ska sälja på loppis. Hon har med rensat ut grejer så vi ska förhoppningsvis göra det i helgen. Mest för skojsskull, jag tror i alla fall inte att vi kommer tjäna så mycket. Nu håller jag på att väntar på att Emelie ska ringa. Hon är och får en stämpel och dricker öl men snart ska vi träffas och gå på fest. Ha en bra kväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0