Rolig dag :)

Hej! Idag var det faktiskt en rolig dag i skolan. Franskan var i och för sig inte så kul för jag känner mig jämt så dum på dem lektionerna. Om jag inte skulle få en nästan gratis resa av skolan till Frankrike så skulle jag verkligen hoppa av den kursen. Men samhällen var rolig. Haha en rolig grej som hände var att några killar stått och knackat på en dörr eller nått på rasten och sen kom läraren in på vår lektion och skulle säga till dem. Och så sa hon ungefär "Du i den gula tröjan, du var väl där" Och så svarar han "Men sluta säga mitt namn, varför säger du alltid mitt namn?" Haha så roligt. Fast man kanske behövde vara där.. På gympan så dansade vi typ folkdanser och det var faktiskt också ganska roligt.

Efter skolan har jag bara ätit och sett på tv. Jag slutar halv fem på tisdagar så jag hinner lixom inte göra så mycket mer känns det som. Fast det borde jag ju egentligen hinna. Aja nu måste jag plugga på 30 glosor!
AHHH!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0