REA

Kvällen igår blev rolig. Jag kom iväg ganska sent men det hann hända ganska mycket på den stunden jag var borta. Vi var hos två skumma bröder. Eller jag vet inte om dem egentligen var så skumma, för skumma är väl de flesta första gången man träffar någon. När man inte vet personers historier och så. Vi sjöng Singstar, och jag kom på att jag verkligen är jättedålig på att sjunga. Eller Singstar tyckte i alla fall det för jag fölorade varje gång. Men det hade jag väl en aning om innan med. Det är ju inte precis så att jag har tänkt på att söka till idol eller nått liknande. Haha det skulle vara väldigt komiskt. Jag skulle vara i pajjjashögen, och alla skulle skratta åt mig.

Idag har jag varit och reashoppat. Först var det jag och Emma, sen kom Vicke (Emmas tvillingbror) och tillsist kom Sandra och Moa med. Efter några timmar var vi hungriga och gick och åt. Jag åt falafel men min var kall så Emma, min hjältinna gick och bytte. Jag är så dålig på att göra sånt. På stan hittade vi i alla fall en hel del kläder. Jag köpte två par byxor, en tröja och en jättefin kjol. Det var självklart världens köer men jag och Emma stod ut på alla ställen förutom på Gina tricot. Där är det alltid värst. Men jag tror jag ska försöka ge mig ut igen på fredag och kolla lite mer då. Fast jag borde i och för sig spara lite pengar till Frankrike. Men vi får se. Imorgon ska jag till mormor och morfar och fira jul i Nyköping. Mina kusiner ska komma och så med, så det ska bli kul. Nu ska jag hitta på något annat att göra. Sov gott


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0