Min födelsedagshelg :)

Hej, jag sitter här och försöker varva ner lite med årets första varma glögg :) Jag hade nämligen ett ganska jobbbigt samtal nyss. Ah jag hoppas verkligen att det löser sig, jag vill ju verkligen att du ska må bra!

Nu ska jag i alla fall berätta om helgen och lägga ut lite bilder som jag sa igår.

I fredags då så var jag på en fest hos Nillan. Det är så att jag, Emelie 2 och Emo fyller år på samma dag, den 1 december så det var fest hos Nillan för att fira oss, eller mest för att fira Emelie 2. Hon är nämligen typ bästa kompis med Nillan så det var henne det var bestämt för från början. Jag skriver Emelie 2 för det finns så många Emelies att hålla reda på. Emelie 1 är i alla fall min barndomsvän :)


                 
 Emelie 1                        Malin                         Nillan (Emelie 3)       Haha den här bilden  
                                                                                                                  ser för rolig ut jag blev
                                                                                                                  tvungen att ta med den

               
Jag och Emelie  Emelie och Malin   Emelie jag och ?   Jag och min arm :P

På lördagen var jag först med min släkt och åt julbord, fikade och så. På kvällen var jag helt Sandras och Emmas. Vi brukar göra så att vi planerar något särskilt, en överraskning för den som fyller år. (Eller vi har gjort det några gånger i alla fall). Först var vi hos Sandra, fikade spelade och hade det trevligt. Sen fixade vi oss (jag hade ingen aning om vart vi skulle). Sandra och Emma fixade mitt hår skitfint men jag vet inte om jag fick nån bra bild på det. Men sen skjutsade Sandras pojkvän, Danne oss och så hämtade vi upp Timmy och Wille. Jag visste faktiskt att dem skulle med då för det hade Sandra råkat avslöja :P De råkade avslöja grejer lite då och då under hela kvällen. Vi åkte i alla fall vidare till en lokalfest där vi dansade, men vi drog hem ganska tidigt typ lite över 12 för att vi kom på att vi kände oss lite för mogna för festen. Men jag tyckte det var kul att dansa i alla fall :) Jag och Emma åkte hem till mig och Sandra åkte hem till sig. Vid kvart över 1 gick Emma för hon skulle med bussen. Oj det blev långt. Nu kommer några bilder därifrån!

              
Jag och tårtan         Mormors tårta             Emma dansar                         Sandra

                
Lite av S, jag och E        Godis till mig :D                Emma                Emma och jag
              
Sandra och Emma      Jag och Sandra         Emma, jag och Sandra     Min frisyr          

Det blev ganska många bilder från helgen.

Tack för att ni gjorde min helg så bra. I Love you!           


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0