Lucia

Efter skolan idag gick jag och mamma stavgång. Mamma lyssnande på ljudbok och jag lyssnande på min mp3. Åh jag lyssnar verkligen på den för sällan nu för tiden.. Alla låtar på den har jag haft där skitlänge så jag kan texterna ganska bra vid det här laget. Just nu lyssnar jag på Metallica, fast på datan. Hm, gamla minnen kommer fram. Det känns som det var skitlänge sen jag och Emelie var med Metallicafansen, men det är inget jag saknar. Efter stavgången såg jag och mamma på Bonde söker fru från igår och åt lussekatter som Agnes bakat, tack! Och drack glögg. Hehe vilken Lucia va?  


Kommentarer
Fani

det låter som en mysig lucia tycker jag :) tack för pratstunden förut föresten & vad kul att du har blogg, kommer nog kika in här rätt ofta hehe ;)

2007-12-13 @ 22:38:12
URL: http://glikia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0